2009/09/27

養護介護施設 Nursing home for the eldery



老人介護施設に前回訪れたのが3ヶ月前、また同じ笑顔に会えてとても嬉しかったです。昨年のクリスマス会では、私が訳した日本語の童謡が歌われ、今年は私も歌わないかとお誘いを頂きました。皆様からは、活気と前へ進む強さを頂いているので、私は音楽を通じて喜びをお返し出来ればと願ってます:)

It has been 3 months since my last visit to the nursing home and I was very happy to see the same smile! My translation work for the Japanese children's songs were played in the last year's Chirstmas party and they offered me to sing for this year. It will be a very special event! They give me vitality and strength to move forward, I wish to give them back happiness through music : )