2009/08/21

Recording in Iceland




I did my recording in Iceland! It's definitely one of the most exciting experience I had in my life! I did write the melody and lyric for the song which I was given before, but the rest was improvisation. Because of the fact that I was surrounded by talented artists and the huge land of inspiration, something sparkled. The moment exploded! I myself was surprised by the song and words that jumped out from my mouth. I am so thankful for the wonderful relationships that lead me here and all my respect for the band member, Siff, Nonni, Verdi and to all who I haven't met yet! Takk Takk!

アイスランドにてレコーディングをしました!私の人生の中で、最も楽しい経験の一つと言っても過言ではありません。事前に送られている曲に対してはメロディーと歌詞を書いて行ったのですが、他のは即興でした。とても才能のあるアーティストやインスピレーション溢れる広大な大地のお陰で、何かが煌めきました。瞬間が爆発! 自分でも驚く程、歌と言葉が口から飛び出て来ました。ここに導いてくれた素晴らしい人達とバンドメンバーのSiff, Noni, Verdiそしてまだ見ぬ他の人達にとても感謝してます。Takk Takk(アイスランド語で、ありがとう!)