2010/07/16

Visiting artist speach at Parsons School For Design


I was invited to speak at Parsons School For Design as a visiting artist.  It was such an honor to go back to Parsons where I started my career as an artist and share my personal histories. All my works come from my inner voice and to be able to share that with young artists was a wonderful experience. After finishing about an hour talk students came up and said they were moved.  It was such a wonderful experience to be able to inspire them : ) Thank you very much Bryan for having me and to Parsons for opening my eyes as an artist. 

Parsons School For Designにて客員アーティストとして招かれスピーチをしました。
アーティストとしてのキャリアをスタートしたParsonsへ戻り、個人的な歴史を共有出来、とても誇りに思います。全ての作品は私の心の深い声で、それを若いアーティストと共有出来た事はとても素晴らしい経験でした。そして、1時間程のスピーチを終え生徒達より感動したとの声をもらい、彼らをインスパイア出来た事にとても嬉しくなりました。私を招いてくださったBryan Hiott、そしてアーティストとしての芽を開かせてくれたParsonsに感謝します。